امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

استاندارهرمزگان در جمع مجریان انتخاباتی در میناب گفت:کسانی که فقط از فقرمی گویند ملت رانمی شناسند.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1392

استاندار هرمزگان با اشاره به سخنان برخی از کاندیداها:
کسانی که فقط از فقر می‌گویند ملت را نمی‌شناسند / برای سفره رنگین انقلاب نکردیم
استاندار هرمزگان با اشاره به سخنان برخی از کاندیداها گفت: کسانی که از فقر سخن می‌گویند، هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند چرا که ملت ایران برای سفره رنگین و نان و شکم انقلاب نکرده است.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب، ابراهیم عزیزی امروز در همایش مجریان و ناظران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا در میناب با بیان جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، اظهار داشت: در نگاه راهبردی نظام اسلامی انتخابات دارای برجستگی‌هایی است که در تحولات آن نقشی اساسی دارد.
وی از انتخابات به عنوان پدیده بزرگ و عظیم سیاسی در کشور نام برد و ادامه داد: انتخابات در نگاه کلان نظام الهی، دینی و اعتقادی مظهری از خواست و اراده مردم و تجلی اراده ملت خدا محور است.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: انتخابات علاوه بر اینکه یک عمل سیستماتیک منظم اداری محسوب می‌شود، در تعیین سرنوشت کشور نیز موثر و نقش مستقیم دارد.
عزیزی در ادامه به نحوه برگزاری انتخابات در کشورها و جوامع غربی اشاره کرد و افزود: در غرب جریان‌های زور، زر و تزویر با لابی افراد یهود وارد عرصه قدرت می‌شوند و انتخابات به عنوان مظهر اراده مردم در آنجا معنایی ندارد.
وی همچنین به برخی تفاوت‌های شیوه برگزاری انتخابات در ایران و دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: تنها در ایران اسلامی است که محصول انتخابات و نتیجه آن، همان خواست و انگیزه مردم محقق می‌شود.
استاندار هرمزگان در ادامه با مهم خواندن حضور پرشور مردم در صحنه‌های سیاسی از انتخابات به عنوان مظهر قدرت ملت نام برد و بیان کرد: دشمنان نظام اسلام از منظر انتخابات میزان پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب را ارزیابی می‌کنند که طرح حماسه سیاسی در سال جاری توسط رهبر فرزانه انقلاب نیز از همین رو است.
وی وارد شدن خدشه بر انتخابات را خدشه بر اقتدار کشور دانست و گفت: علی‌رغم تلاش دشمنان و معاندان برای ایجاد اختلال در برگزاری انتخابات و حضور مردم در آن ولی انتخابات همیشه مظهر انسجام و وحدت ملت و مردم بوده است.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که انتخابات جلوه برجسته جمهوریت و اسلامیت نظام است، گفت: اعتقاد ملت ایران این است که انقلاب اسلامی ادامه راه انبیای الهی، خط نبی مکرم اسلام (ص) و علی بن ابیطالب (ع) و تداوم خط عاشورا و حرکت ائمه معصوم (ع) است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عده‌ای در تبلیغات فقط از فقر سخن می‌گویند، اظهار داشت: کسانی که این سخنان را بر زبان جاری می‌کنند، هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند، چرا که ملت ایران برای سفره رنگین و نان و شکم انقلاب نکردند، بلکه برای تقویت اسلام با نظام‌های طاغوتی مقابله کردند.
وی همچنین در توصیه به عوامل اجرایی انتخابات، قانون را فصل‌الخطاب امور ذکر کرد و گفت: همه باید بر موازین قانونی حرکت کنند.
عزیزی با بیان این که ملت ایران بصیر و هوشیار هستند، گفت: مجریان انتخابات باید امانتدار رای مردم باشند.
وی افزود: رعایت اصل عدالت و عدالت محوری در همه ابعاد، ظرفیت‌ها و امکانات از مهمترین مباحثی است که باید عوامل اجرایی انتخابات به آن اهتمام داشته باشند.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: مجریان و عوامل اجرایی انتخابات نباید له یا علیه کاندیدایی فعالیت و یا صحبت کنند، ولی طرح شاخص‌ها و ویژگی‌های فرد اصلح برابر آنچه توسط رهبر انقلاب بیان شده مانعی ندارد.
این همایش در سالن آمفی تئاتر دانشکده آیت‌الله خامنه‌ای و با حضور 600 نفر از مجریان، ناظران و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان میناب برگزار شد.



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

استاندارهرمزگان در همایش مجریان وناظرین انتخابات در شهرستان میناب تاکید کرد: امانتدار رای مردم باشید
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1392

استاندارهرمزگان در همایش مجریان وناظرین انتخابات در شهرستان میناب تاکید کرد: امانتدار رای مردم باشید.
استاندارهرمزگان در همایش مجریان وناظرین انتخابات که در شهرستان میناب برگزار شد بر  امانتداری از آرای مردم تاکید کرد.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب، ابراهیم عزیزی در جمع  مجریان و ناظرین انتخابات در شهرستان میناب ضمن تاکید بر امانت داری از آرای مردم  گفت: انتخابات در کشور ما برخلاف سایر کشور ها و نظامات سیاسی ، تجلی اراده مردم است.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت و اقتدار کشور است افزود: دشمان برآنند که از منظر انتخابات میزان پشتیبانی مردم از نظام را مورد سنجش قرار دهند از این رو حضور گسترده و پر شور در انتخابات رابطه مستقیم با منافع ملی واقتدار نظام اسلامی ما دارد.
عزیزی در ادامه  افزود : ما معتقدیم باهمه رفتارهای بدبینانه دشمنان ، مسئله انتخابات همیشه  محور یکپارچگی و وحدت ملت  ما بوده و مردم ما حضور گسترده در انتخابات را بر خود یک تکلیف می دانند.
استاندار هرمزگان در ادامه یادآور شد انقلاب ما استمرار راه رسول الله ،استمرار راه امیرالمومنین (ع) و استمرار استجابت دعای پیشینیان  ماست و انقلاب ما فقط بخاطر عزت اسلام و سربلندی اسلام و مسلمین شکل گرفت.
وی از انتخابات بعنوان یک آزمون تکلیف و بصیرت یاد کرد و اظهار داشت انتخابات ما مظهر اراده ، قدرت و اقتدار ملی و زمینه ساز تحول و پیشرفت  در جامعه است.
وی در پایان به کلیه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات تاکید کرد : سه اصل قانون مداری،امانتداری و عدالت محوری را در ستور کار خود قبل ،حین و بعد از انتخابات قرار داده تا خدای ناکرده حق از کسی  ضایع نشود. چرا که همه ما امانتدار رای مردم هستیم .



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

معاون فرماندارویژه میناب در جشنواره بازی های بومی محلی میناب گفت: آیین هرمنطقه در گویش و بازیها و صن
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1392

معاون فرماندارویژه میناب در جشنواره بازی های بومی محلی میناب گفت: آیین هرمنطقه در گویش و بازیها و صنایع دستی همان منطقه نهفته است.
 معاون فرماندار ویژه میناب در جشنواره بازی های بومی و محلی  که بمناسبت روز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد گفت : آیین هرمنطقه در گویش و بازیها و صنایع دستی همان منطقه نهفته است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، به مناسبت سوم خرداد سالروزآزادسازی  خرمشهر،6  رشته
ازبازیها ی بومی ومحلی (درا-رمازا-رحمانیا -کرمریا-سنگ ی چلکا-کشتی سنتی)وپخت غذاهای سنتی با همکاری فرمانداری ، هیئت روستایی و بازیهای بومی و محلی استان، اداره ورزش و جوانان میناب ،دهیاریهای روستاهای گورزانگ ،پشته مهنو،شهوار و بهمنی در شهرستان میناب برگزار شد.
دراین همایش ، معاون برنامه ریزی  فرمانداری میناب، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی(ع) روز پدر و سالروز آزاد سازی خرمشهربیان نمود فرزندان این آب و خاک در سوم خرداد61با دلاوری و رشادت خونین شهر را به آغوش وطن بازگرداندند.
محمدریاضی عنوان نمود که خرداد ماه در تاریخ این انقلاب و کشور ماهی ماندگار است. و آزادسازی خرمشهردر سوم خردادماه ،15خردادکه از سوی بنیانگذار این انقلاب عزای تاریخی این ملت نامیده شده ،و عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب دراین ماه ،این ماه را ماندگار نموده است.
وی در ادامه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا اشاره و افزود بایستی حماسه سیاسی مقام معظم رهبر ی را رقم بزنیم.
معاون فرمانداری ویژه میناب خاطر نشان کرد سنت وآیین هرمنطقه در گویش و بازیها و صنایع دستی همان منطقه نهفته است. شهرستان میناب با دارا بودن فرهنگی غنی در استان می تواند طلایه دار فرهنگ شهرستان و استان در کشور باشد.
ریاضی متذکر شد دستگاهای اجرایی در این مسئله مانند اداره کل ورزش و جوانان و ورزش و جوانان شهرستان باید در برگزاری اینگونه حرکات فرهنگی با حمایت دیگر دستگاها در استان و شهرستان مانع از کم رنگ شدن  فرهنگ وآیین این منطقه باشند،
وی با بیان این موضوع که در گذشته این آیین ها و مراسمات و بازیهای بومی و محلی جزء لاینفک زندگی مردم بوده ولی متاسفانه شاهد کم رنگ شدن و از یاد رفتن فرهنگ خودمان  هستیم ما میتوانیم با برگزاری این جشنواره ها سهم بسزایی را در حفظ میراث خود به آیندگان داشته باشیم.
درهمین برنامه غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان  گفت : ما بعنوان حامیان ورزش  شهرستان در استان کاری بس مشکل را داریم برگزاری بازیهای بومی و محلی با همکاری اداره کل و اداره ورزش و جوانان میناب وهیئت بومی ومحلی در راستای ارتقاء فرهنگ بومی استان وشهرستانها ی  این استان در حال برگزاری است.
وی عنوان نمود فرهنگ غنی  شهرستان  میناب وآیین های سنتی و بازیهای محلی (درا-رمازا ورحمانیا)که مخصوص این شهرستان است را قصد داریم با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی ثبت این سازمان در کشور نماییم . وی از زحمات سرپرست جوان این هیئت جعفر متقی ،ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان و دستگاههای ذیربط قدر دانی نمود.
در ادامه جعفر متقی سرپرست هیئت روستایی و بازیهای بومی و محلی استان  از زحمات تمام دست اندرکارانی که در برگزاری این جشنواره این هیئت را یاری نمودند قدر دانی نمود.
 وی بیان داشت فیلم و تصاویر بازیهای درا- رمازا وآیین رحمانیا به سازمان میراث فرهنگی در مرکز ارسال می شود که امیدواریم  بتوانیم این 2بازی و 1آیین را به ثبت سازمان میراث فرهنگی به نام خود شهرستان میناب به ثبت برسانیم در پایان بازیهای درا،رمازا،رحمانیا،سنگ چلکا،کریمریا برگزار و انواع غذاهای سنتی شهرستان در این جشنواره به طبخ رسید.



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

معاون فرماندارویژه میناب در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها تاکید کرد: روابط عمومی ها در خلق حماسه
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

م

معاون فرماندارویژه میناب در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها تاکید کرد: روابط عمومی ها در خلق حماسه سیاسی جهاد گونه تلاش کنند.

معاون فرماندار ویژه میناب در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی شهرستان در سال جاری، تاکید کرد کلیه مدیران روابط عمومی ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش نموده و زمینه خلق  یک حماسه سیاسی را فراهم آورند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ،محمد ریاضی روز گذشته  در جلسه شورای  هماهنگی روابط عمومی ها، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) وبزرگداشت مقام زن ومادر،شهادت  مرتضی مطهری را تسلیت  و هفته معلم را گرامیداشت.

وی به نقش موثرروابط  عمومی ها در دستگاههای اجرایی خصوصا که اکنون در آستانه دو انتخابات مهم وسرنوشت ساز در کشور هستیم  اشاره وافزود: روابط عمومی ها بایستی برای جامه عمل پوشیدن به منویات مقام عظمای ولایت خصوصا در سالی که از سوی ایشان به سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نام گذاری شده  تلاش کنند  و خدمات نظام ودولت را به مردم یادآوری کرده وبا حفظ حرمت وشان ارباب رجوع ، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را فراهم آورند.

معاون برنامه ریزی فرماندارمیناب در ادامه به مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی تاکید کرد وظیفه شما روابط عمومی هاست که مشکلات ارباب رجوع را به گوش مسئولین خود برسانید و تا حد توان برای رفع مشکلاتشان تلاش کرده و به آنان روحیه امید  داده ،نه اینکه خدای ناکرده با رفتار ناشایست خود موجب دلسردی مردم به نظام وانقلاب شوید.

وی بار دیگر به مدیران روابط عمومی ادارات تذکر داد برای تبلیغات کاندیدای مورد نظر خود ، حق استفاده از امکانات دولتی را ندارید ودر جامعه تنش ایجاد نکنید.

در ادامه بقایی مشاورفرماندار ،یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی های دستگاههای اجرایی ، را اطلاع رساني مناسب و مطلوب  دانست وافزود در شرايط فعلي ، که تمامي دشمنان نظام و انقلاب براي سياه نمايي و كم رنگ جلوه دادن خدمات نظام و انقلاب وارد صحنه شده اند،پس  اطلاع رساني مناسب و مطلوب از مهمترين وظايف مسئولین روابط عمومي در دستگاههاي اجرايي است.
 وی در ادمه ، برقراري ارتباط و تعامل سازنده با مردم و نيز انعكاس مسائل و مشكلات آنان به مديران دستگاه ها  را از ديگر وظايف روابط عمومي ها عنوان کرد ویادآور شد كه اين امر موجب تقويت اعتماد عمومي و نيز تسريع در روند خدمت رساني به آنان خواهد شد.
وی همچنین به  برقراري ارتباط درست و مناسب با رسانه ها به منظور انعكاس درست اخبار دستگاههاي اجرايي  اشاره و تاکید کرد که اگر خدای ناکرده اين موضوع مورد غفلت قرار گيرد قطعاً افكار عمومي دچار تشويش شده و زمينه هاي بروز ناهنجاري هاي اجتماعي و امنيتي در جامعه به وجود خواهد آمد.
بقایی در ادامه خاطر نشان ساخت : با توجه به نزدیکی  دو انتخابات مهم وحساس ریاست جمهوری و شوراها ، باید تلاش خود را مضاعف نموده ودر ایجاد فضای پرشور انتخاباتی تلاش کرد. وآنچه در شرايط فعلي  خیلی مهم است انعكاس دست آوردهاي نظام و دولت  است که زمينه و بستر مشاركت گسترده مردم در انتخابات را فراهم مي كندكه اين امر باعث مي شود وظيفه روابط عمومي سنگين تر از قبل شود

وی در شرايط  کنونی وظيفه روابط عمومي ها را اطلاع رساني خدمات و اقدامات دولت نهم ودهم  خواند وتاکید کرد  در راستاي تقويت همبستگي ملي و منطقه اي و نيز تزريق روحيه اميد در جامعه تلاش كنند.

در پایان مواردی به تصویب رسید:

1.کلیه دستگاهها باتوجه به نزدیکی انتخابات ،در خصوص  نصب بنر درسردرب ادارات وپیام های انتخاباتی بر سربرگ نامه های اداری خود سریعا اقدام نمایند.

2.کلیه دستگاهها، در بحث اطلاع رسانی انتخابات  ، اقدامات انجام شده خود را بصورت ایمیل به فرمانداری  ارسال نمایند.

1.مقررگردید مسئولین روابط عمومی ها، با اصحاب رسانه  فعال  تر از گذشته  جهت پوشش اخبارو عملکرد  شهرستان  تعامل وهمکاری داشته باشند  .

3. مقررگردید کلیه مسئولین روابط عمومی ها ،جلسات مهمی که با حضور فرماندار،معاون ایشان ومدیران استانی در ادارات آنها برگزارمی شود را به روابط عمومی فرمانداری و خبرنگاران شهرستان برای تهیه گزارش وانتشار اخبار اطلاع دهند.

4*مقررگردید با توجه به فرا رسیدن ایام  انتخابات ،کلیه  مسئولین روابط عمومی ها ، به سهم خود ، اقدامات آن  دستگاه ، درجهت حضورپرشور مردم در انتخابات را در جلسه بعدی  بصورت  تیتروار گزارش دهند.

5* 1.مقررگردید مسئولین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی شهرستان درجلسات ماهیانه این شورا حضور فعال داشته ، وروزانه اخبار وعملکرد دستگاه خود را به تمام خبرگزاری ها واصحاب رسانه  گزارش دهند.(شایان ذکر است در جلسه شورای اداری شهرستان ، مدیرانی که ،روابط عمومی های آنها ضعیف عمل کرده باشند توسط معاون محترم استاندار وفرماندار ویژه شهرستان  مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.)



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

جلیل از معلمان نمونه بخش توکهور با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه میناب
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392

تجلیل از معلمان نمونه بخش توکهور با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه میناب
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از معلمان نمونه بخش توکهور شهرستان تجلیل بعمل آمد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، همایش تجلیل از معلمان نمونه بخش توکهور با حضور فرماندار ویژه میناب و جمعی از مدیران با همت بخشداری توکهور، شورای بخش و مدیریت  آموزش و پرورش میناب و توکهور، شب گذشته در بخش توکهور برگزار شد.
عباس خدادادزاده در این همایش ضمن تجلیل از مقام شامخ معلمان نمونه افزود: خداوند متعال همراه خلقت ،آموزش را به حضرت آدم آموخت واز آدم خواست که این علم را به ملائک هم بیاموزد.
وی به مقام والای علم در جامعه اشاره و به تفسیری از حدیث امام صادق (ع) که فرمودند مقام علم از مقام شهادت هم بالاتر است پرداخت .
فرماندار ویژه میناب در ادامه دو مسئولیت مهم آموزش و پرورش را تعلیم وتعلم  خواند وافزود تعلم مهمتر از تعلیم است که بایستی در این راستا تلاش کرد.
در ادامه این مراسم خدادادزاده قول مساعد دادند که با پیگیری هایی که انجام خواهد شد تمام مدارس روستایی بخش دارای نمازخانه شوند و کلیه ملزومات  مورد نیاز مدارس شهرستان میناب  بنا به دستور اکید جناب استاندار به زودی تهیه وتامین خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان مراسم فرماندار ویژه میناب ، از احداث هنرستان کشاورزی در سال آینده در شهرستان میناب خبر داد.



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

تاکید رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب بر همکاری کلیه دستگاههای اجرایی برای گرامیداشت هفته معلم
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392

تاکید رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب بر همکاری کلیه دستگاههای اجرایی برای گرامیداشت هفته معلم وتجلیل از معلمان
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب بمناسبت گرامیداشت هفته معلم  بر همکاری کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید کرد واز آنان خواست طی برنامه هایی از معلمان نمونه شهرستان تجلیل کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در این همایش که روز گذشته وبه همت نیروی انتظامی وشهرداری میناب بر گزار شد گفت : برگزاری این مراسم به این معنی است که نیروی انتظامی درراستای کارفرهنگی گام واهتمام وِیژه ای ورزیده است و مسلما بهترین مکان وبرگزاری کارهای فرهنگی مدرسه محسوب می شود. وبهترین افرادی که درجامعه تاثیرگزار و حرفشان را بچه ها و قشر جوان قبول دارندمعلم است .
وی در ادامه به یکی ازموضوعاتی  مهمی  که درجامعه دربحث علوم انسانی مطرح است  اشاره و افزود: مشارکت دانش آموزان درراهنمایی ونهادینه کردن فرهنگ انتظامی دانست.
خدادادزاده بااشاره به اینکه اگرموضوعهای فرهنگی درمدارس تبیین شود مثلا بفهمد که زلزله ولازمه این که بایدخانه دارای  استحکام باشد بنای کارفرهنگی است چقدر از مشکلات جامعه حل می شود.
 فرماندارویژه بابیان اینکه اولین معلم خداونداست گفت:معلمی تنها یک شغل نیست بلکه معلمی یک جایگاهی است که اگرتوانستیم به آن جایگاه برسیم وآن وظایف تعلیم وتربیت ادا کنیم معلم هستیم  و شغل مقدس به این سادگی به دست نمی آید .
وی با اشاره به روزمادرگفت:مادریک معلم است چون خداوند باخلقت مادر،بخشی ازمهربانی هایش  را به مانشان داد.از این رو بایستی  کارمعلمی توام باعشق باشد. همانطور که استاد مطهری معلم بزرگی بو دکه امام ورهبری آثا روتالیفات وی ر امهرتایید زدند.
شایان ذکر است در این مراسم با اجرای برنامه های متنوع وشاد ازمعلمان که به صورت مستمردرطرحهای شناسایی آسیبهای اجتماعی وتلاش درایجاد روابط و تعامل ازطریق نیروی انتظامی درسلامت اجتماعی و روان جامعه همکاری داشتند تقدیر شد.
 



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

همایش فرهنگی ورزشی دختران فاطمی درمیناب برگزارشد
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392

با حضور معاون استاندار وفرماندارویژه میناب ، دانشور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و مدیران شهرستانی ، همایش فرهنگی ورزشی دختران فاطمی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر و با تلاش امور ورزش  و جوانان  درمیناب برگزارشد
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، فرماندارویژه میناب در این همایش گفت: الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) باید سرلوحه امور زندگی بانوان جامعه اسلامی قرارگیرد.

عباس خدادادزاده در ادامه این همایش به جایگاه زنان در زمان جاهلیت اشاره و افزود : در آن زمان زن فقط در بین مردم و خانواده دو وظیفه داشت یکی خدمت به مرد و دوم به دنیا آوردن فرزند پسر. واگز زنی دختر به دنیا می آورد همسرش مورد بغض و کینه قرار می گرفت وزن هیج منزلت و جایگاهی  در آن زمان نداشت .
وی  در ادامه یاد آور شد که در آن زمان زن هیچ منزلتی نداشت ،و در چنین شرایطی  بود که با ظهور اسلام، پیامبر (س) به زنان شخصیت داد وسبب برتری آنان شد.  وزن را بعنوان برترین مخلوق الهی معرفی کرد وبه زن کرامت بخشید.
وی در ادامه به شخصیت حضرت زهرا (س) اشاره وافزود : رسول اکرم (ص) حضرت زهرا (س) را سیره زنان عالم معرفی کرد و این جایی بس خرسندی برای بانوان جامعه اسلامی ماست  که الگوی شان حضرت زهرا (س) است.

خدادادزاده در ادامه افزود: بانوان نقش مهمی در عرصه های گوناگون دارند و می توانند در پیشبرد جامعه نقش بارز و برجسته ای ایفا کنند
در پایان از بانوان فعال اجتماعی ،نخبگان فرهنگی وعلمی  با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب گفت : از مقدمترین فعل وفرد در جامعه اسلامی کار و کارگر است.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392

معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب گفت : از مقدمترین فعل وفرد در جامعه اسلامی کار و کارگر است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در مراسم تجلیل از کارگران نمونه گفت : از مقدمترین فعل وفرد در جامعه اسلامی کار و کارگر است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ،عباس خدادادزاده صبح امروز در مراسم تجلیل از کار گران نمونه که در محل فرهنگسرای شهید بهشتی شهرستان بر گزار شد گفت :روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از خدمات این قشر دلسوز جامعه تقدیر شود.چرا که  اهمیت جایگاه و نقش کارگران توانمند در عرصه تولید و توسعه ملی و ترویج فرهنگ کار و تلاش در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال حماسه اقتصادی حماسه سیاسی نامگذاری شده است  بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی در ادامه یاد آور شد بحمدالله شهرستان میناب در سال 91 ، با ایجاد 9000فرصت شغلی ، 12/5 درصد نسبت به سهمیه تعهد شده برای شهرستان اشتغال زایی داشته است.



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب گفت :یکی از راههای رسیدن به شعارسال ،توسعه وتقویت رشته های فنی و
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب گفت :یکی از راههای رسیدن به شعارسال ،توسعه وتقویت  رشته های فنی و حرفه ای  است
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب یکی از راههای رسیدن به شعار سال را تقویت و توسعه رشته های بومی فنی و حرفه ای عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده صبح امروز در همایش تبیین جایگاه رشته های فنی وحرفه ای در تحولات منطقه ای که در آموزشکده فنی و با حضور دانشجویان برگزار شد گفت: یکی از موضوعات اصلی که بعنوان نقشه راه از طرف مقام معظم رهبری اعلام شده موضوع حماسه اقتصادی است که کارگران و فنی کاران بیشترین نقش را در این حماسه داشته و دارند.
وی در ادامه به بیکار ننشستن دشمنان نظام  اشاره و افزود دشمن بدنبال به انحراف کشیدن خیزش و بیداری اسلامی  از طریق نشان دادن نسخه های بدلی با ظاهر اسلامی و با مرجعیت های نامطمئن است. که امیدواریم با این بیداری صورت گرفته از طرف مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، ملت ما یک حماسه سیاسی را در کشور وبطور کلی در جهان خلق نماید.
خدادادزاده در ادامه یکی از موضوعات اصلی در سیاست های کلی نظام آموزشی کشور را ارتقاء فنی و حرفه ای و کار ودانش با هدف توسعه وارتقاء کشوردانست وخاطر نشان ساخت :که یکی از راههای رسیدن به شعار سال ، اهمیت دادن به فنی و حرفه ای و کار ودانش در تمام مقاطع تحصیلی در کشور است.
فرماندار ویژه میناب در ادامه ، تشکیل نهضت فنی و حرفه ای را از طریق ظهور وبروز تولید با دستهای توانمند دانش آموزان و دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی ضروری خواند وافزود : توسعه رشته های فنی وحرفه ای براساس سیاست های آموزشی باعث اشتغال جوانان وتوسعه ورشد کشور می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با بومی سازی رشته های فنی و حرفه ای ، راندمان و کارایی رشته ها بالا رفته و توسعه ملی  را به همراه خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت : خلیج فارس موهبتی الهی برای ملت ماست.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت : خلیج فارس موهبتی الهی برای ملت ماست.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در همایشی که  بمناسبت   روز ملی خلیج فارس برگزار شد گفت: خلیج فارس موهبتی الهی برای ملت ماست.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، عباس خدادادزاده روز گذشته در همایش روز ملی خلیج فارس که در دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد گفت: خلیج فارس موهبتی الهی برای ملت ماست  و وجود این موهبت الهی کشور مارا بریک نقطه مهم واستراتژیک قرار داده و نبض همه ابر قدرتها را در دست ما قرار داده است.
وی یکی از اقدامات بسیار خوب در دولت جمهوری اسلامی ایران را ثبت ،نام  خلیج فارس در تقویم رسمی کشور عنوان وافزود روز ملی خلیج فارس در تقویم جمهوری اسلامی ایران از روزهای مهم و با اهمیت است از این رو برپایی همایش این روز با شکوه و زیبایی هرچه تمام‌تردر استان برگزار می شود.
خدادادزاده در ادامه از خلیج فار س بعنوان محور ارتباطی سه قاره آفریقا، آسیا و اروپا یاد کرد وافزود : خلیج فارس بخشی از یک سیستم ارتباطی شامل اقیانوس آرام، هند ودریای سرخ ومدیترانه است.
وی با بیان اینکه امروز دنیا آرامش و امنیت را در خلیج فارس می‌بیند، تصریح کرد: این آرامش و امنیت مرهون تلاش مردم ولایتمدار و مرزدار استان ، که همواره پاسدار این آبراه حیاتی هستند، است.



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.